پیش بینی قیمت طلا و سکه فردا دوشنبه (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) | بازار طلا با اهرم دلار سقوط کرد پیش‌بینی بورس فردا دوشنبه (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) | شارژ خبری بازار سرمایه در میان ناامیدی سهامداران سکه تمام چند گرم است؟ ایران خودرو با سمند هم خداحافظی کرد تعطیلی ۴۰۰ معدن شن و ماسه در خراسان رضوی دلایل اعتراض خریداران پژو پارس ایران خودرو چه بود؟ آیا ریزش قیمت دلار در روز‌های آینده ادامه دارد؟ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ماجرای افزایش حق مسکن ۱۴۰۳ کارگران چه بود؟ | معاون وزیر کار مُنکر شد اخبار فروش حواله خوردو جانبازان تکذیب شد قیمت توافقی با دلار ترجیحی | کالا‌ها با دلار چند تومانی وارد می‌شوند؟ یک کیلو گوشت مرغ، چند؟ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی ایران: ایران دهمین تولیدکننده بزرگ موادمعدنی دنیاست خرید کدام نوع طلا برای سرمایه‌گذاری بهتر است؟ رئیس اتاق مشترک ایران و افغانستان: نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امیدبخشی به بخش خصوصی در ایران است فروشندگان پرقدرت در صحنه بورس امروز ظاهر شدند + عکس (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) محکومیت هزار میلیارد ریالی برای عرضه خارج‌ازشبکه گندم در خراسان‌رضوی واردات ۱.۸ میلیارد دلار طلا برای رفع تعهد ارزی در سال گذشته اولویت اختصاص ارز به صنایع داخلی اعلام شد ریزش قیمت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برنامه جلسات اتاق بازرگانی ایران در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) | ادامه ریزش قیمت در بازار تکلیف جدی دولت به وزرا؛ نرخ رشد اقتصادی هر دستگاه در سال ۱۴۰۳ هدف‌گذاری شد ایران‌خودرو قیمت جدید هایما S۷ را اعلام کرد (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) دلار ارزان شد، کالا نه | شهرآرا علت کاهش‌نیافتن قیمت اقلام را پس از فروکش‌کردن تلاطم‌های ارزی بررسی می‌کند
سرخط خبرها

توقیف شناور ایرانی توسط آذربایجان صحت دارد؟

  • کد خبر: ۱۲۸۱۰۷
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۹
توقیف شناور ایرانی توسط آذربایجان صحت دارد؟
شرکت کشتیرانی دریای خزر اعلام کرد: شناور ایرانی که از مبدأ بندر انزلی عازم بندر آکتائو قزاقستان بوده، به دلیل بدی شرایط جوی مجبور به توقف موقت در یکی از بنادر باکو در کشور آذربایجان شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، شرکت کشتیرانی دریای خزر در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: شناور متعلق به شرکت کشتیرانی دریای خزر که از مبدأ بندر انزلی عازم بندر آکتائو قزاقستان بوده، به دلیل اوضاع نامساعد جوی و سرعت بالای وزش باد در مسیر، مجبور به توقف و پهلوگیری در یکی از پناهگاه‌های جنوب آذربایجان و باکو شده و به محض مساعد شدن اوضاع جوی به مسیر خود ادامه خواهد داد.

در این اطلاعیه آمده است، ایمیل‌های رسمی از سوی فرمانده کشتی به شرکت کشتیرانی دریای خزر ارسال شده که در آن رسماً به قسمت ایمنی و کنترل کیفی ناوگان اعلام شده است که به دلیل شرایط نامساعد جوی، توقف در یک پناهگاه امن را صورت خواهد داد و از روز گذشته (۱۰ مهرماه ۱۴۰۱) در لنگرگاه لنگر انداخته است.

بر این اساس، شناور ایرانی متعلق به شرکت کشتیرانی دریای خزر به هیچ عنوان توقیف نشده و پس از بهبود شرایط جوی، به مسیر خود به مقصد بندر آکتائو قزاقستان ادامه خواهد داد.

منبع: ابلنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->